Romina

Mobiele dossierbeheerder Hoofdzetel Waregem

Door mijn ervaring in de verschillende kantoren kan ik écht zeggen dat GreenHouse een laagdrempelig bedrijf is.

De officiële functie van Romina is mobiele dossierbeheerder. Zelf noemt ze zich liever rescue ranger, omdat depanneren haar dagtaak is. “Concreet ga ik inspringen waar collega’s afwezig zijn door ziekte of vakantie, of neem ik een kantoor over waar iemand door omstandigheden is weggevallen. Wanneer vervolgens de juiste vervanger is aangeworven, sta ik mijn plaats weer af en laat ik het kantoor in perfecte gezondheid achter. Continuïteit verzekerd!”

 

Fotografisch geheugen

“De variatie bevalt mij het meest aan mijn job: ik vind het fantastisch om steeds nieuwe mensen, kantoren en regio’s te leren kennen. Groot voordeel daarbij is dat ik een erg fotografisch geheugen heb: als iemand voor mij komt zitten die ik twee jaar niet heb gezien, zal ik meteen weten wie het is. Ik had in het begin gezegd dat ik dit werk nooit vijf jaar zou doen – ik werkte eigenlijk op het hoofdkantoor en werd gevraagd hier en daar bij te springen – en nu zie ik mezelf nooit meer iets anders doen (lacht).”

 

“Door mijn ervaring in de verschillende kantoren kan ik écht zeggen dat GreenHouse een laagdrempelig bedrijf is waar iedereen zich welkom voelt. En waar tijd wordt gemaakt om te luisteren naar mensen, zodat ze zich goed blijven voelen. Bedienden krijgen hier trouwens allemaal een grondige opleiding rond menselijk contact – het beste bewijs dat het bedrijf dit heel belangrijk vindt.”

 

Ben je benieuwd hoe een job als huishoudhulp bij GreenHouse eruit ziet? Bekijk dan zeker onze film “Een dag in het leven van een huishoudhulp”.

Solliciteer snel!